קטגוריות
סדנאות גיבוש

סדנת מנהלים במרכז, יום חופשי מהעבודה

אם חשבתם כי סדנאות וימי גיבוש יש לבצע רק לעובדים, אתם טועים טעות חמורה מאוד. נכון, ימי גיבוש לעובדים הם חשובים מאוד אך חשוב לא פחות לדאוג גם למנהלים ולבצע סדנת מנהלים במרכז מידי פעם בפעם. בסדנאות אלו המנהלים יוכלו ללמוד יותר, לשפר את כישורי הניהול שלהם, להתחבר למנהלים השונים בחברה ובשורה התחתונה להביא לחברה יתרונות רבים מאוד. לכן, אין זה פלא כי כיום חברות רבות מחליטות לארגן סדנת מנהלים על מנת לפתח את המנהלים ולגרום לכך שהם יוכלו לתרום לחברה הרבה יותר ממה שהם נותנים במצב הנתון.

איך בוחרים סדנת מנהלים במרכז

אם כבר התחלתם לבדוק אודות סדנת מנהלים בוודאי כבר הבחנתם כי ישנן סדנאות רבות וכי לעיתים הבחירה בין סדנה אחת לבין השנייה היא בחירה קשה ומלאה בלבטים רבים. לכן, אם אתם רוצים להצליח להעניק למנהלים סדנה שאכן תתאים לכם ושממנה הם יצליחו להוציא את היתרונות הרבים, מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון רב בתחום אשר יוכלו לסייע לכם להתאים את הסדנה בצורה הרבה יותר טובה גם מבחינת האופי של המנהלים והתחביבים שלהם וגם מבחינת האופי של החברה שלכם.
לכן, בחירה של סדנת מנהלים היא בחירה שלא מומלץ לבצע לבד. זכרו כי טעות אחת קטנה יכולה עלות לכם ביוקר רב מאוחר יותר, ברגע שתבינו כי המנהלים לא הצליחו להפיק שום לקח מאותה סדנה.

העצמה ומניעת שחיקה

כמו כל שאר העובדים בחרה שלכם, ואפילו יותר מהם, המנהלים עם הזמן מתחילים להישחק. הם מתעסקים ביום יום שלהם בענייני החברה השוטפים ובדאגה לעניינים פיננסיים. השחיקה הינה אנושית לחלוטין שכן בסופו של דבר מדובר בבן אדם והלחץ הרב בו הוא נתון בעבודה לאט לאט מאט את עבודתו ושוחק אותו בכל יום יותר ויותר. לכן, סדנת מנהלים מעניקה העצמה למנהלים, ממלאת אותם בכוחות מחודשים ובמוטיבציה רבה כך שיוכלו לצאת ולהמשיך לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. ובשורה התחתונה, סדנאות למנהלים הם הפתרון הטוב ביותר לחידוש הכוחות של המנהלים, להעלאת המורל שלהם, להעלאת מצב הרוח שלכם וכמובן, להעלאת המוטיבציה שלהם ויכולת העשייה הברוכה שקצת דעכה עם השנים.