קטגוריות
יום כיף סדנאות גיבוש

יום כיף – גיבוש – טיולי אופניים, יום חופשי מהעבודה

אם אתם מעוניינים להוציא את העובדים שלכם או קבוצה אחרת עליה אתם אחראיים ליום כיף ויום גיבוש איכותי אין ספק כי טיולי אופניים יתאימו לכם. בעזרת טיול שכזה תוכלו ללמד את העובדים שלכם תוך כדי הנאה דברים רבים. לדוגמא, אם המסלול קשה, אתם ממשיכים ומתאמצים כדי להגיע לסופו, אין להישבר באמצע, וכך זה צריך להיות גם בחיים שלהם ובמקום העבודה. לכן, כיום מנהלים רבים לוקחים את העובדים שלהם ליום גיבוש הכולל טיולי אופניים מהנים ומרתקים בהם יוכלו העובדים לחוות חוויה חד פעמית שלא ישכחו למשך זמן רב וכך יכולים ללמוד תוך כדי הנאה ולקבל מסרים שיקלטו במוחם בצורה הרבה יותר טובה.

איפה אפשר לבצע טיולי אופניים ?

אם אתם רוצים לתכנן יום כיף הכולל טיולי אופניים הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לחפש מקומות לימי כיף וימי גיבוש המציעים גם את טיולי האופניים כחלק מהאטרקציות שניתן לבצע במקום. כיום ישנם ברחבי הארץ מקומות רבים אשר מציעים אפשרות לבצע בהם ימי כיף ומקומות רבים משלבים טיולי אופניים כך שאתם יכולים להשוות בין מספר מקומות שונים ובסופו של דבר לבחור את המקום הטוב ביותר עבורכם, זה שתוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם יהנו בו ויוכלו לחוות יום כיף בלתי נשכח ומלא בחוויות מהנות.
אנו יודעים שיש דרישה גם לטיולי אופניים בחו"ל וממליצים בחום על החברה הזאת.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים טיולי אופניים ?

לפני שאתם סוגרים עם מקום לימי כיף המציע גם טיולי אופניים אתם חייבים לבדוק מספר דברים שישפיעו בצורה משמעותית מאוד על יום הכיף :

  • בדקו מה מספר זוגות האופניים שיש באותו מקום. ייתכן והמקום לא יכול לקבל כמות אנשים כמו שלכם ואם תגיעו אליו תגלו, מאוחר מידי, כי חלק מהעובדים לא יכולים להשתתף בטיול האופניים.
  • בדקו את נושא הבטיחות במקום ומה קורה במקרה בו באמצע הטיול אחד מחברי הקבוצה נפצע או לא מסוגל להמשיך.
  • כשמתכננים טיול אופניים, חשוב לוודא שיש לכם ציוד בטיחותי לשינוע האופניים לתחילת המסלול – השתמשו במנשא אופניים המאפשר לכם לעשות זאת.
  • בדקו אילו אטרקציות המקום יכול להציע מלבד אותם טיולי אופניים כך שתוכלו לשלב אטרקציות נוספות ולהעניק לעובדים שלכם חוויה ייחודית שלא יצליחו לשכוח אותה למשך זמן רב מאוד.