קטגוריות
יום כיף

יום כיף בים המלח, יום חופשי מהעבודה

מה עולה לכם כאשר אתם חושבים על יום בים המלח? שקט, מנוחה ואפשרות לשכוח מהצרות? אתם בהחלט צודקים!

אין כמו יום כיף בים המלח על מנת להעניק לעובדים שלכם חוויה מיוחדת לחלוטין. עובדי חברה או ארגון ישמחו וודאי להשיל מעליהם את החליפה לכמה זמן וליהנות. אם אתם מחפשים מתנה ייחודית לעובדים, הרי יום בים המלח הינו המתנה המושלמת ביותר.

ים המלח נחשב לאזור תיירותי אשר ניתן לבלות בו יום מהנה במיוחד. אותו יום מתחיל בשעות המוקדמות של הבוקר ומסתיים בשעות הערב המאוחרות כאשר המשתתפים מגיעים ברכב הסעות מיוחד ומתחילים את היום ובהמשך עוצרים בתחנות חשובות.

מה ניתן לעשות בים המלח

  • אם שאלתם את עצמכם מה ניתן לעשות בים המלח במסגרת יום הכיף, הרי התשובה היא לא מעט.
  • טיולים בשטח: במסגרת הטיול ניתן לשלב הליכה בשמורות הטבע המרשימות של ים המלח וכן אפשרות ליהנות גם מטיולים בשטח. טיול שטח מאפשר לראות את הצד האחר של ים המלח וליהנות מחוויה מרשימה למדי. נופים מדהימים, מעיינות וחוויות בלתי נשכחות- הכל מחכה רק לכם במסגרת הטיול המיוחד. מהו עוד אפשר לעשות בים המלח אתם שואלים?
  • סנפלינג: אפשר לנסוע לנחל תמרים ולחזות בסדרה יפה של מפלים בסמוך למטעי התמרים. במסגרת הסיור בנחל ניתן ליהנות גם מטיול סנפלינג מרהיב למדי הכולל מסלול טיפוס הנמשך למעלה מחצי שעה ממנו ניתן ליהנות מנוף מרהיב למדי. טיול סנפלינג מהווה אטרקציה מהנה למדי, גם עבור מי שאינו רגיל לטפס לגובה בשעות הפנאי.
  • ארוחה: אי אפשר להזכיר יום כיף בים המלח מבלי ליהנות מארוחה טובה. אוכל נחשב לחלק משמעותי מאד מהחיים שלנו ולכן מהווה פרמטר חשוב מאד בעת תכנון יום מיוחד. בעת ארגון יום כיף אוכל מהווה פרמטר חשוב. ארוחה טובה מאפשרת לכם להמשיך הלאה לתחנה הבאה ולכן חשוב לבדוק אילו מסעדות קיימות באזור.

בעת התכנון, כדאי לבדוק אילו מסעדות קיימות באזור. כמו כן, אופציה אחרת היא ליהנות מפיקניק בחיק הטבע מה שמאפשר להתחבר לטבע בצורה אחרת.

שילוב של גוף ונפש

אי אפשר להזכיר טיול בים המלח בלי להזכיר את מתחמי הספא הרבים באזור. טיול של עובדים או קבוצות מאורגנות אינו שלם ללא שהייה באחד ממתחמי הספא באזור. אין כמו טיפול מפנק של גוף ונפש על מנת להחזיר לגוף את הכוח. החיבור בין הגוף לבין הנפש הינו הכרחי על מנת ליהנות ולכן באזור ים המלח ניתן למצוא לא מעט אטרקציות אשר מאפשרות לכם לגלות את החיבור הקסום.

כמה זה עולה לכם

אחד השיקולים של אנשים אשר בוחרים לצאת ליום כיף הינו השיקול הכלכלי. אנחנו מבינים כי אתם רוצים ליהנות מבלי לשבור את קופת החסכון שלכם ולכן מציעים לכם ליהנות משלל מסלולי טיול באזור ים המלח במחירים נוחים ומתאימים לכל כיס.