קטגוריות
יום כיף

רעיונות לימי כיף וגיבוש, יום חופשי מהעבודה

יש ימי כיף ויש ימי כיף. אפשר לעשות שוב פעם טיול רגיל ואפשר לארגון פעילות מגניבה בצורה חדשה, לא משנה אם אתם אנשים פרטיים, קבוצות, חברות או ארגונים. ביום.כיף.נקודה.קום יש שורה של אפשרויות של ימי כיף.

מסלולי הליכה

מסלולי הליכה הם פעילות שיכולה להיות נהדרת, אולם בטיול קבוצתי עשויים להיות משתתפים שיהיה להם קשה לעמוד בקצב של שאר הקבוצה, אם מדובר בהליכה רבה או בתנאים לא סטנדרטיים. לכן צריך לארגן מסלול הליכה שמתאים למטיילים, לאופי שלהם, ליכולות, להעדפות ולמגבלות שלהם.

אנשי המקצוע שלנו יודעים להציע לכם את המסלולים הרלוונטיים ביותר מבין האפשרויות הרבות שמציעה לנו ארצנו הקטנטונת והיקרה. חשוב גם לברר מבעוד מועד אם קבוצות גדולות זקוקות לאישורים מסוימים, אם בכלל, לחלק מהמסלולים.

טיולי ג'יפים

טיול ג'יפים הוא פעילות אתגרית נגישה יחסית לקהלים רבים, לא רק לחובבי מכוניות ונסיעות שטח. הנסיעה בשטח משרה אווירה נעימה ועם זאת מעצימה, ולכן היא מתאימה במיוחד לימי גיבוש של חברות וארגונים, אז כל אחד יכול לקחת חלק בפעילות המתאימה לו או לה.

ישנם מסלולי ג'יפים רבים ברחבי הארץ, וכל שצריך לעשות הוא להבין מה הם סדרי העדיפויות, הצרכים והרצונות של חברי הקבוצה, כדי לבחור בין מסלולים אתגריים יותר לבין דרכים בטוחות ורגועות.

מכיוון שישנן אפשרויות רבות כל כך, כדאי גם להצטייד בהמלצות של קבוצות שעברו את המסלול הזה בעבר.

משחקי משימות

כדי לארגן יום גיבוש מהנה שגם מעביר את המשתתפים תהליך מעצים של למידה – משחקי משימות היא אפשרות מצוינת. ימי כיף אלה מפעילים את כלל המשתתפים ומעניקים ערך מוסף לטיול. בשלב התכנון יש להיעזר באנשי מקצוע כדי לבחור מבין המשימות והמשחקים את אלה המתאימים ביותר לחברי הקבוצה.

ההמלצה היא לבחור במכנה המשותף הנמוך ביותר, ולא לפנות למשחקים שמעטים ייהנו בהם ורבים ישתעממו ויוותרו. להיפך, המטרה היא שהמשחקים יסחפו את כלל המשתתפים ויספקו גם הנאה וגם למידה ששוברים את הקרח ויוצרים תחושת ביחד בין כלל העובדים. מתחים משתחררים, אי נעימויות יומיומיות מתפוגגות – ובמהלך המשחקים משתפים פעולה באווירה נעימה ונינוחה.

המטרה היא שהעובדים יחזרו למחרת למקום העבודה עם תחושת שייכות רבה יותר ומוטיבציה גבוהה יותר להמשיך לעבוד – עם חיוך.

טיולי סגווי

אלו שמעוניינים לטייל בארץ בסגנון קצת אחר כמו טיולי סגווי, ועל הדרך להרגיש שוב כמו ילדים – טיולי סגווי הם אופציה מצוינת. הסגווי הוא כלי תחבורה נדיר בעל ניחוח עתידני – עם שני גלגלים וכידון. עומדים עליו והוא שומר אותנו מאוזנים ויציבים כל העת, וכל שצריך בשביל להתנייד הוא לרכון מעט אחורה, קדימה או לצדדים.

תיירים ומטיילים רבים נוהרים לימי הכיף האלה מתוך משיכה אדירה למכשיר הסגווי, איתו אפשר לטייל בכמה מהאתרים היפים בארץ, אבל להרגיש כאילו אנחנו רואים אותם בפעם הראשונה. מדובר בטיולים שקשה לשכוח ובחוויה מרגשת ומפעימה שמשאירה חיוך על הפנים לכל אורך הדרך.

הטיול מתקיים בליווי מדריך סגווי מקצוע שמסביר כיצד לנהוג על הרכב הנדיר הזה ומה היא הדרך הנכונה ביותר לתפעל אותו. בדרך זו בטוחים המשתתפים שהנסיעה על הסגווי מתבצעת בצורה בטוחה ושממקסמים את החוויה. התוצאה? כל מי שבחר ביום כיף עם סגווי רץ מיד להמליץ עליו לסביבה.

בסופו של דבר, המטרה של יום הכיף היא להכניס קצת פלפל ואנרגיה לשגרת החיים היומיומית, לגבש, לקרב, לרגש. ואז להיזכר מדי כמה זמן בטיול ולתת לחיוך רחב להימרח על הפנים, מצד לצד.