קטגוריות
יום כיף

יום כיף במרכז, יום חופשי מהעבודה

יום כיף הוא אחת ההשקעות המשתלמות ביותר שכל עסק יכול להשקיע. ההוצאה איננה גבוהה באופן יחסי, והתועלות שלה ברורות, מדידות ומיידיות, וגם משמעותיות לטווח הארוך.

הניתוק מהשגרה והיציאה של העובדים והמנהלים למקום אחר באווירה נינוחה ורגועה מאפשר לאזן מעט מהמתחים הבלתי נמנעים של עבודה משותפת במשרד מדי יום. האינטראקציות הרגילות שחוזרות על עצמן במשרד – מטלות, הוראות, בקשות, ביקורות – מקבלות טוויסט כשכולם נמצאים ביחד במקום אחר ולמען מטרה אחרת: הנאה.

יום כיף כהחלטה עסקית

ימי כיף משפרים את מערכות היחסים בחברה ואת האינטראקציה בין הפרטים השונים. יש לכך משמעויות עסקיות מרחיקות לכת: כשאנשים מסתדרים טוב יותר ומתקשרים טוב יותר – הם גם עובדים טוב יותר. כשהעובדים שמחים להגיע לעבודה, מחבבים איש את רעהו ורעתו – הרבה תהליכי עבודה שעלולים להיתקע זורמים בצורה חלקה יותר.

וגם: הניתוק מהמשרד מאפשר להסתכל על העבודה והמשרד מהצד, וההתבוננות הזו יכולה לייצר רעיונות חדשים ומפתיעים או לעודד תובנות שלא ניתן היה להגיע אליהן אם לא היינו מרימים את הראש מהמחשב והיינו שקועים כולנו אך ורק בעבודה.

אז למה יום כיף במרכז?

היתרון של יום כיף במרכז על פני יום כיף בדרום או בצפון הוא שהמרכז קרוב יותר לרוב בתי העסק במדינה. הדרום והצפון של ישראל הם אזורים נפלאים עם מגוון אפשרויות של טיול, אולם לרוב הם יקרים יותר ומצריכים נסיעה ארוכה ולעיתים אפילו לינה. לכן, חברה שמעוניינות להישאר קרוב ולא להיכנס להוצאה משמעותית או לארגונים מורכבים מומלץ לבחור יום כיף במרכז.

יום כיף בתל אביב מביא עמו את כל היתרונות של יום כיף – פריקת מתח, חיבור בין העובדים, הגברת המוטיבציה והעלאת המורל – מבלי להתרחק מהבית.

מה האפשרויות?

לא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם החברה. ומכיוון שבנוסף לכך, הדרך ללבו של אדם היא דרך בטנו, מומלץ להתחיל את יום הכיף בארוחת בוקר תל אביבית מושקעת באחד מבתי הקפה המשובחים של הכרך.

לא חסרות אפשרויות שיספקו את כולם – טבעונים, צמחונים, שומרי כשרות ואוכלי כל. התחלת היום ברגל ימין ובקיבת ימין תטעין את כולם באנרגיה חיובית וחיונית ותניח את היסודות להמשך יום כיף שהעובדים יזכרו עוד זמן רב.

בהמשך אפשר לצאת לסיור תל אביבי על גבי סגווי, ולעבור בנקודות היפות והמרשימות של העיר תל אביב-יפו שחוברה לה יחדיו, מבלי להזיע ותוך כדי נסיעה בכלי רכב עתידני שכל מבוגר שעולה עליו מיד מרגיש כמו ילד שקיבל צעצוע חדשני ומלהיב. זו בהחלט דרך לחוות את תל אביב בצורה חדשה לחלוטין.

יום כיף במרכז עם תכנים מתאימים

ניתן גם לעבור סדנאות איכותיות המונחות על ידי מיטב אנשי המקצוע והמותאמות לקהל העובדים, למזג האוויר וגם לתכנים שאתם מעוניינים להעביר ולמסרים שאתם מעוניינים להנחיל, כמו למשל: עבודת צוות, מוטיבציה, אמון וכד'.

בסופו של דבר, אילו בחירות שלא תעשו – כאשר מארגנים יום כיף במרכז מתוך מחשבה על העובדים, על העדפותיהם, צרכיהם ורצונותיהם, אם הולכים על חברה מקצועית, מוכחת ובעלת ניסיון, קשה לטעות. והטיפ הכי טוב שניתן לתת הוא שכדאי מאוד להקפיד וליהנות. בהצלחה!