קטגוריות
יום כיף

יום גיבוש לצוות, יום חופשי מהעבודה

חברות רבות, בכל רחבי העולם, מבינות את החשיבות הגדולה שיש לימי גיבוש. בין אם זה עבור כיתת תיכון, בין אם זה עבור פלוגה בצבא ובין אם זה עבור עובדים במקומות עבודה שונים. יום גיבוש מחלקתי יוצר ללא ספק סביבה נעימה יותר, מאפשר למחלקה כולה להכיר זה את זה טוב יותר ובסופו של דבר, כשהקבוצה מאוחדת, התפוקה שלה הינה טובה ואיכותית הרבה יותר. לכן, למרות שמדובר בהוצאה די גבוהה, מעסיקים רבים מוכנים לשלם את המחיר שכן הם יודעים כי התמורה לכך היא גבוהה ומשמעותית מאוד, גם עבור העובדים אך בעיקר עבורם.

גיבוש לצוות – למי מתאים יום גיבוש מחלקתי ?

ישנם מקומות עבודה קטנים אשר מבצעים יום גיבוש כולל לכל מקום העבודה אך עם זאת במקומות עבודה גדולים יותר לא ניתן להוציא את כל העובדים בפעם אחת ולכן מבצעים יום גיבוש מחלקתי המאחד את המחלקה, מסייע לעובדים בה להכיר זה את זה בצורה טובה יותר וליישב מתחים וסכסוכים שונים בין העובדים. כיום, בכל מקום עבודה מופעל על העובדים לחץ כבר מאוד אשר גורם למתחים רבים בתוך המחלקה ובין העובדים. לכן, יום גיבוש מחלקתי מסייע להוריד את המתחים הללו, לאחד בין העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם בצורה משמעותית מאוד.

תכנון של יום גיבוש מחלקתי
תכנון של יום גיבוש מחלקתי מוכרח להתבצע על ידי מומחים בתחום שכבר הם בעלי ניסיון ויכולים לתכנן את יום הגיבוש בצורה נכונה וטובה. חשבו לרגע מה עלול לקרות במידה ויום הגיבוש יתוכנן על ידי אדם שאינו מכיר את התחום ואת העובדים, הרי מדובר בכישלון חמור של יום הגיבוש ובזבוז של כוח וכסף רב. לכן, עדיף לפנות אל אדם בעל ניסיון בארגון של יום גיבוש מחלקתי שיכול להעניק לבית העסק ייעוץ מקצועי ולבצע את הארגון כולו בכוחות עצמו בצורה הטובה ביותר. כמובן, אדם חיצוני שכזה אשר מתכנן ימי גיבוש, עושה את הכול בתיאום עם בעל העסק וכן בהתאמה לאופי של העובדים במחלקה. כך, הוא יכול לסייע להפקת המרב והמיטב מיום הגיבוש.