קטגוריות
יום כיף סדנאות גיבוש

יום גיבוש – זחלני סלעים, יום חופשי מהעבודה

אם אתם מחפשים פעילות אתגרית מהנה ומרתקת ליום גיבוש, זחלני סלעים זו התשובה. זחלני סלעים הם למעשה רכבי שטח גדולים ומקצועיים אשר שולטים בהם בעזרת שלט רחוק. בעזרת השלט ניתן להעביר את הרכב במסלולים שונים, לדלג על מכשולים ולבצע תחרויות עם רכבים אחרים. כיום אתם יכולים למצוא בישראל מקומות בודדים אשר מציעים פעילות שכזו לקבוצות וכך מאפשרים לכם להעניק ליום הגיבוש שאתם מתכננים תוספת משמעותית מאוד וכמובן, ייחודית מאוד שכן סביר להניח כי רוב העובדים לא התנסו בפעילות שכזו מעולם.

מדוע מדובר בפעילות חיובית ליום גיבוש ?

מעבר להנאה הגדולה שיכולים חברי הקבוצה להפיק מהפעילות של זחלני סלעים מדובר בפעילות תחרותית בין קבוצות . היתרון הגדול הוא שהחברים בכל קבוצה חייבים לפעול יחד על מנת להשיג את המטרה הסופית שלהם והיא ניצחון במשחק. לכן, רבים מוציאים בכך פעילות ייחודית מאוד ובעל יתרונות רבים אשר מאפשרת לאחד את חברי הקבוצה, לגרום להם לשמוע את קולו של כל אחד ואחד מבין חברי הקבוצה וכך מסייעת להם להתחבר מחדש, להכיר זה את זה טוב יותר וללמוד כיצד שיתוף פעולה אמיתי ונכון יכול להביא אותם אל המטרה בצורה הרבה יותר טובה מאשר פעילות בודדת. לכן, פעילות זו של זחלני סלעים מעניקה לעובדים אפשרות ללמוד כי כמו במשחק, גם בעבודה, עבודה קבוצתית ושיתוף פעולה נכון יביאו אותם את המטרה בצורה הרבה יותר טובה.

בחירת המקום המושלם

אם אתם רוצים להגיע עם העובדים שלכם ולבצע יום גיבוש בו יתנסו בפעילות של זחלני סלעים אתם חייבים לבדוק היטב את המקום אליו אתם הולכים ולהיות בטוחים כי בו תקבל הקבוצה את החוויה הטובה והנעימה ביותר. חשוב גם שתבדקו פרטים נוספים כמו המיקום של האטרקציה, האם באזור שטח לפעילות נוספת או לארוחת צהריים ועוד. לכן, לפני שאתם בוגרים עם מקום המציע את זחלני הסלעים בדקו היטב אודות המקום ואף נסו לקבל המלצות ככל שתוכלו על מנת להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון וכי במקום זה יום הגיבוש ישיג את המטרה שלו והעובדים יחזרו מרוצים מאוד.