קטגוריות
יום כיף

פיינטבול – יום כיף גיבוש, יום חופשי מהעבודה

פיינטבול הוא משחק פופולארי מאוד בשנים האחרונות. המשחק מדמה תהליך של מלחמה בעזרת כדורי צבע ומאפשר לכל אחד לפרק את כל האנרגיה שלו ולהרגיש כמו חייל קרבי ליום אחד ליום גיבוש. במגרשי פיינטבול יש גם תנאים אשר מעניקים תחושה של מלחמה – בתים הרוסים, מקומות מסתור אפשריים, סלעים שונים ועוד. כיום, כל אחד יכול להתחבר אל המשחק וליהנות בו בצורה הטובה ביותר ולכן רבים אשר מארגנים ימי כיף לקבוצות מחליטים לקחת את הקבוצה אל משחק הפיינטבול כדי שיוכלו ליהנות כמו שצריך ולהתחבר אל שאר חברי הקבוצה שאיתם.

מדוע משחק פיינטבול מתאים לגיבוש קבוצתי ?

אם אתם רוצים לארגן יום כיף לצורך גיבוש קבוצתי אין יותר טוב ממשחק פיינטבול עבור זה. במשחק הפיינטבול האדם לומד להכיר את חברי הקבוצה שלו, לומד ליצור שיתוף פעולה, לדאוג לאחרים ולא רק לעצמו, להגן על החברים שלו ועוד דברים רבים. תוך כדי משחק, מעבר לאווירה של התחרות והכיף, המשתתף לומד דברים רבים תוך כדי חוויה, דברים אשר חשובים מאוד לצורך התנהלות בתוך קבוצה. לכן, כיום רבים מבינים כי יום גיבוש קבוצתי במגרש פיינטבול הינו מושלם וכן כל אחד מבין חברי הקבוצה יתחבר לכך ללא כל בעיה וייהנה מכך בצורה הטובה ביותר. 

איפה אפשר לשחק פיינטבול ?

כיום ישנם מקומות רבים ברחבי הארץ המיועדים עבור ימי כיף לקבוצות ומציעים משחקי פיינטבול כאחת מן האטרקציות הרבות במקום. לכן, לפני שאתם בוחרים במקום ליום כיף אליו תלכו עם העובדים שלכם, בדקו האם במקום תוכלו ליהנות ממשחק בכדורי צבע ולהעניק לעובדים שלכם חוויה שכמותה לא ישכחו לזמן רב. חשוב שתדעו שכיום ישנם מקומות רבים לימי כיף אשר מציעים את האטרקציה הזו ולא רק מקום אחד ולכן אתם יכולים להשוות בין מספר מקומות ולבחור את המקום המושלם ליום הכיף אותו אתם מתכננים לעובדים שלכם.

אז למה אתם מחכים ? התחילו לתכנן את יום הגיבוש הקבוצתי הבא שלכם כבר עכשיו וקחו את כל הקבוצה לאחד מבין המשחקים המהנים ביותר וכן, המאחדים והמלכדים ביותר.