קטגוריות
יום כיף סדנאות גיבוש

יום כיף וגיבוש סדנת ג'אגלינג

מה זה סדנת ג'אגלינג? מה היתרונות של סדנת ג'אגלינג? לאיזה אירוע זה מתאים?

מה זה בעצם ג'אגלינג?

הג'אגלינג (או בעברית: להטוטנות) הוא אומנות של הטלת מספר חפצים באוויר במצב בו תמיד לפחות חפץ אחד נשאר באוויר. בלהטוטי ג'אגלינג ניתן למצוא את הכדורים המוכרים לכולם, מקלות, לפידים, טבעות ועוד.

אז כשחושבים על ג'אגלינג מיד עולות לראש תמונות כמו קרקס, להטוטן, ליצן וכיוצא בזה. ובואו נודה בזה שחלק גדול מאיתנו תמיד רואה את זה ואומר "אין מצב שאני מצליח לעשות את זה". אז העניין הוא שכן אפשר לעשות זאת, על ידי סדנאות ג'אגלינג המתאימות לכל אדם.

מה לומדים בסדנאות ג'אגלינג?

בסדנה לומדים להכיר את הציוד המקצועי של הג'אגלינג. מקבלים הנחייה על ידי להטוטן מוסמך ומקצועי בעל שנים של ניסיון בהוראה והעברת של סדנאות ג'אגלינג. בין השאר יילמדו טריקים לעבודה עם מגוון רחב של אביזרים כמו הכדורים והמקלות. חשוב לציין שבסדנאות כל הציוד הוא ציוד איכותי ומקצועי שעם ציוד זה בדיוק עושים את הופעות הקרקס הידועות.

למי מתאימה הסדנה?

יום כיף ג'אגלינג בכל רחבי הארץ, הסדנה מתאימה לקבוצות וקהלים שונים וכתוצאה מכך להמון אירועים כמו ימי כיף, ימי גיבוש לעובדים, ימי הולדת, קייטנות ועוד. בסדנאות אלו נלמדים כישורים חדשים שבדרך כלל לא נתקלים בהם בשגרת היומיום. הן מהוות אלטרנטיבה מצוינת לסדנאות המבוצעות בתוך חלל וניתן להעביר את הסדנאות בחוץ כך שגם נושמים אוויר וגם נהנים מחוויה לימודית ומשעשעת.

יתרונות הסדנה

לסדנת הג'אגלינג מגוון יתרונות :

  • גיבוש – הסדנה בעלת אופי גיבושי מאוד. כך למשל יש תרגילי ג'אגלינג שנעשים בזוגות ובשלשות מה שמגביר את הצורך בתקשורת ועבודת צוות.
  • חשיפה לאביזרים מעולם הקרקס – לא הרבה אנשים זוכים להיחשף או ללמוד על עולם הקרקס והלהטוטנות מגוף ראשון, ובהחלט מדובר בחוויה בלתי נשכחת שמספקת את הבסיס ללהטוטנות. כך שגם לאחר הסדנה ניתן לקנות אביזרים ולהמשיך לתרגל בבית כתחביב.
  • פעילות גופנית – הג'אגלינג כוללת הפעלה של אזורים שונים בגוף, החל מהרגליים לצורך יציבה נכונה לתנועות הידיים ועוד, כך שזו סדנה שמשחררת את השרירים בעיקר לאלו העובדים במשרדים שבהם יושבים כל היום, הסדנה מהווה פתרון משחרר, מצחיק ומעניין.
  • קואורדינציה ושיווי משקל – במסגרת תרגילי הג'אגלינג מתרחשת עבודה רבה על קואורדינציה, שיווי משקל, גמישות ועוד תכונות חשובות שמאוד חיוניות לגוף שלנו.
  • האתגר – הגירוי האתגרי בסדנת הג'אגלינג הוא מרכיב עיקרי וחשוב. מדובר בהצבת מטרה וההצלחה שבלהשיג מטרה זו. לפעמים מה שחסר לנו על מנת לחדש את פעילות ה"מנועים" שלנו הוא אתגר הצבת מטרה שאותה נוכל לכבוש. פעילות ג'אגלינג מהווה את המקור להצבת אתגרים חדשים והצלחות אישיות.