קטגוריות
יום כיף

ימי גיבוש לחברות, יום חופשי מהעבודה

מנהלים של חברות רבות השכילו בשנים האחרונות לאמץ את הנושא של ימי גיבוש לחברות ולהעניק לעובדים שלהם ימי גיבוש מיוחדים ומרשימים שישאירו להם טעם טוב ויסייעו להם לחזור לשגרת העבודה בצורה הרבה יותר טובה. בעת ארגון של ימי גיבוש לחברות מרוויחים מנהלי החברות ובעלי החברות יתרונות רבים שכן בצורה כזו העובדים משתחררים מהלחץ של העבודה, לומדים להכיר טוב יותר זה את זה וחוזרים לשגרת העבודה נינוחים יותר ובלי מוטיבציה הרבה יותר גבוהה להצלחה. זו הסיבה לכך שבשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר חברות אשר מארגנות ימי כיף לחברות ומעניקות לעובדים שלהם אפשרות להתאחד ולהכיר טוב יותר את העמיתים שלהם לעבודה.

הפחתת תהליך השחיקה

כל מנהל חברה יודע כי באופן טבעי עם הזמן העובדים נשחקים מרוב עבודה וכבר לא מצליחים להפיק את אותה איכות שהיו מפיקים בעבר. לכן, ימי גיבוש לחברות מוכחים כימים אשר מסייעים להפחתת השחיקה של העובדים. בימים אלו העובדים מתמלאים באנרגיות חדשות, מכירים את המנהלים שלהם ואת העובדים עימם טוב יותר ורואים אותם באור שונה לגמרי. בצורה כזו, הם מצליחים להתרענן מהלחץ הרב ומפיקים רב טוב מאותם ימי גיבוש לחברות. לכן, אין זה פלא כי מחקרים מוכיחים כי ימי גיבוש מסייעים להפחתת השחיקה בקרב העובדים וכי לאחר יום גיבוש עולה התפוקה של העובדים בעשרות אחוזים.

איפה מבצעים ימי גיבוש ?

ימי גיבוש לחברות יכולים להיערך בכל מקום – בחיק הטבע, באולם אירועים, בבית מלון, ובכל מקום אחר. כמובן, אם אתם רוצים לארגן יום גיבוש שהעובדים באמת ייהנו ממנו ויפיקו ממנו את המרב והמיטב אתם חייבים לבחור במקום אשר מתאים לרוב העובדים. לדוגמא, אם רוב העובדים שלכם מגיעים מאזור המרכז, אתם חייבים לארגן הסעות כדי למקם את יום הגיבוש בצפון. אם לא תעשו זאת רוב העובדים יהיו ממורמרים מאוד וכלל לא יחפצו להגיע אל יום הגיבוש. לכן, בבחירת המקום המושלם ליום הגיבוש יש להשקיע מחשבה רבה ולדעת כי כל החלטה שגויה בשלב הזה עלולה לעלות לכם ביוקר ביום הגיבוש ולאחריו.