קטגוריות
יום כיף

למה חשוב לארגן לעובדים יום כיף, גיבוש

 יום כיף, גיבוש
יום גיבוש בטבע

יום גיבוש לעובדים – למה חשוב לארגן לעובדים שלנו יום גיבוש?

כאשר אנחנו עובדים לבד מהבית אנחנו לא צריכים להתערבב אם אנשים אחרים וליצור איתם קשר. כאשר אנחנו עובדים בחנות, במפעל או במשרד המצב שונה. בכל מקום עבודה כמעט יש מספר עובדים ואם אנחנו רוצים שהאווירה במקום העבודה שלנו תהיה חיובית וטובה אנחנו צריכים למצוא מכנה משותף שיחבר בין כל העובדים שלנו. כאשר אנחנו משקיעים ומארגנים לעובדים שלנו יום גיבוש אנחנו מאפשרים להם להכיר אחד את השני טוב יותר ואז יכול להיות להם נוח יותר לשתף פעולה בזמן העבודה. יום גיבוש לעובדים יכול לאפשר לעובדים שלנו ללמוד לסמוך אחד על השני וללמוד איך לשפר את התקשורת הבינאישית שלהם עם העובדים האחרים בעסק שלנו. ימי גיבוש אלו יכולים להיות חוויה מהנה מאוד שתעשיר את העובדים שלנו וגם אותנו.

איך האווירה בעבודה שלנו משפיעה על תפוקת העובדים?

כאשר האווירה במקום העבודה שלנו היא עכורה אז תפוקת העובדים שלנו היא ירודה במקרה הטוב ובלתי מספקת במקרה הרע. בשביל שאנשים יוכלו לעשות את התפקיד שלהם בצורה הטובה ביותר הם צריכים לבוא לעבודה עם חיוך – הם צריכים להרגיש בנוח בעבודה ולהיות נינוחים בה. כאשר אנחנו משקיעים זמן ומאמץ בשיפור האווירה במקום העבודה שלנו אנחנו הופכים את מקום העבודה למקום שיש בו יותר מרחב לעשייה, צמיחה ושיתוף – תכונות שחיוניות להצלחה של כל עסק.

איך אפשר לשפר את האווירה בעבודה שלנו?

אז איך אנחנו יכולים לשפר את האווירה בעבודה שלנו? יש הרבה דרכים שיכולות לאפשר לנו לשפר את האווירה במקום העבודה שלנו. דרכים אלו כוללות בין השאר:

– הנהגת כללי נימוס בין העובדים (למשל אסור לקלל או להרים את הקול על עובד אחר)

– יצירת חלל בעבודה להפסקות צהריים או הפסקות קפה בהן העובדים יכולים לנוח ולהתחבר אחד לשני

– ארגון ימי כיף וגם יום גיבוש לעובדים פעם או פעמיים בשנה לפני החגים או בקיץ

– ציון חגים ומועדים מיוחדים בעבודה

– ציון ימי הולדת של העובדים בעבודה

ככל שנהפוך את מקום העבודה שלנו למקום חם ומשפחתי יותר כך העובדים שלנו ישמחו יותר להיות חלק ממנו והם ייעשו עבודה טובה יותר.

איזה פעילות מתאימה לימי כיף וגיבוש של עובדים?

כאשר אנחנו מארגנים ימי כיף וגיבוש לעובדים שלנו אנחנו צריכים לארגן להם יום כיף בו כל אחד מהם ייהנה. יש הרבה סוגים שונים של ימי כיף. יש אפילו חברות שמגדילות ראש ומוציאות את כל העובדים שלהם לחופשה מרוכזת באילת או בכנרת. במסגרת של יום הכיף אנחנו יכולים לקחת את העובדים שלנו לפעילויות קבוצתיות כמו סדנאות בישול, סדנאות יצירה או סיורים בעיר או בחיק הטבע. פעילויות מגבשות יכולות לכלול נסיעה משותפת באוטובוס, צפייה משותפת במופע בידור או סדנאות לשיפור התקשורת והיכולת הרגשית.

למה לפעמים פעילות פשוטה היא הרבה יותר מהנה מפעילות יוקרתית?

לפעמים כדאי לנו לארגן לעובדים שלנו פעילות פשוטה מאוד ולא פעילות יוקרתית כי פעילויות פשוטות הן הכי כפיות ומהנות. פעילויות פשוטות יכולות להיות טורניר כדורגל או כדורסל לכל עובדי החברה או טורניר אתלטיקה לכל העובדים שלנו. פעילויות אחרות יכולות להיות שייט בנהר או פעילות מגבשת על חוף הים. חשוב שנבחר פעילות שתתאים לרוב המכריע של העובדים שלנו וחשוב שנהיה מודעים לכך שתמיד יהיו עובדים שלא יהיו מרוצים מהפעילות שבחרנו. כאשר הרוב המכריע של העובדים יוכל ליהנות מהפעילות שבחרנו נוכל לדעת שהצלחנו לעמוד במשימה.