קטגוריות
אטרקציות בשבת יום כיף

מה לקחת ומה לא לקחת לטיול תרמילאים

כמעט כל ישראלי יוצא בשלב כלשהו לטיול תרמילאים, במזרח, בדרום אמריקה, באוסטרליה וניו זילנד, באירופה. מדובר בחוויית התבגרות, טקס חניכה לקראת החיים. מפני שכולם יוצאים לטיול הזה, נדמה לנו שכולם יודעים בדיוק מה הם עושים, ואז אולי אנחנו נמנעים מלשאול שאלות חשובות לקראת הטיול.

כמו למשל, מה אנחנו צריכים לקחת איתנו לטיול תרמילאים? ומה אנחנו לא צריכים לקחת? הו, טוב ששאלתם. קבלו את הרשימה המלאה.

מה לא לקחת

ארון בגדים – תהיה זו טעות קשה להביא איתנו את המלתחה השלמה. קודם כל, התיק שלנו יהיה כבד מנשוא. שנית, סביר להניח שמהר מאוד נרגיש לא בנוח עם הג'ינס הרגיל שלנו או עם החולצה המכופתרת שאנחנו אוהבים כל כך. עדיף להביא מספר מועט של בגדים נוחים ולקנות את השאר בטיול. זה גם יהיה נוח וגם נרגיש שאנחנו משתלבים באווירה הכללית.

יותר מדי זוגות נעליים – עדיף להצטמצם לשני זוגות הנעלה, שכן נעליים תופסות מקום רב בתיק, הן מסורבלות וכבדות, ואין בהן צורך. מספיק זוג כפכפים וזוג נעלי טיולים נוחות – ואתם מסודרים.

טלפון חכם – אם אתם אוהבים לשבת עם אנשים בהרי ההימלאיה עם הראש קבור בפייסבוק, אז אולי כן כדאי לקחת אתכם את הטלפון החכם, אבל בהנחה שיצאתם לטיול כדי לחוות חוויות חדשות ולא כדי לעשות לייקים ולשלוח הודעות לקבוצות הוואטסאפ שלכם, תשאירו את הטלפון בבית. או במקרה הגרוע ביותר, תשאירו אותו במלון.

מה לקחת

טריינינג – במדינות עולם שלישי יהיה קשה למצוא טריינינג איכותי שיעביר איתנו את הלילה בנעימים, יחמם אותנו ולא יתפרק במהרה.

מעיל טוב – כמו טריינינג, גם מעיל הוא פריט ששווה להשקיע בו ולרכוש מבעוד מועד. אם אנחנו מטיילים במקום קר, כדאי לא לקחת סיכון עם המעילים שבמקום, כי אם ניתקע עם מעיל לא מחמם או לא איכותי, אנחנו עוד עלולים להצטער על כך עד מאוד.

כפכפים – השקיעו כמה עשרות שקלים ומעלה בכפכפים איכותיים שיחזיקו מעמד בצעידות היומיומיות שלכם בערים, כפרים ואולי גם בטבע. אם אתם מטיילים במדינת עולם שלישי, רוב הסיכויים שהכפכפים הנמכרים שם יהיו באיכות ירודה ויבגדו בכם ברגע האמת. אתם באמת רוצים לצעוד כל הדרך בחזרה למלון יחפים?

רוח הרפתקנית ומצב רוח מרומם – בסופו של דבר הטיול שלכם יקום וייפול על איך שתיגשו אליו. אם תבואו לטיול בסטייט אוף מיינד של חיפוש חוויות ייחודיות שיישארו אתכם לכל חייכם, אם תבואו פתוחים לנסות דברים חדשים, לצאת מהשגרה וליהנות מכל רגע, תוכלו להפוך גם את האתגרים לרגעים מופלאים. אז אל תשכחו לבלות!