קטגוריות
סדנאות גיבוש

משחקי משימות בצפון, יום חופשי מהעבודה

אם אתם רוצים לארגן יום גיבוש בו המשתתפים גם ייהנו וגם יצליחו לעבור תהליך של למידה תוכלו לארגן במהלך יום הגיבוש משחקי משימות בצפון אשר יפעילו את כל המשתתפים ויהפכו את יום הגיבוש לבעל ערך הרבה יותר גבוהה. כמובן, אתם חייבים לבחור משחקי משימות שיתאימו לכל חברי הקבוצה והם יצליחו להפיק מהם תועלת ולא לבחור במשחקים שרוב חברי הקבוצה יראו אותם כקטנוניים ולא יתעניינו בהם יותר מידי. לכן, אתם חייבים לארגן זאת בצורה שכולם יצליחו לקחת חלק ולהשתתף במשחק וכן יפיקו הנאה ולקחים לימודיים מיום הגיבוש הזה. איך תצליחו לעשות זאת בצורה טובה? פשוט קראו את המאמר הבא…

היעזרו באנשי מקצוע

אם אתם סבורים כי לארגן משחקי משימות זו עבודה קלה טעות גדולה היא בידכם. כפי שכבר הזכרנו, המשחקים אותם אתם מארגנים חייבים להיות מותאמים לאופי של חברי הקבוצה שלכם ולכן לא כל אחד יכול להרכיב את המשחקים ולא כל משחק שתמצאו באינטרנט יוכל להתאים לכם. לכן, ישנם אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון רב בתחום אשר יכולים לסייע לכם בהרכבה של משחקי משימות בצפון המותאמים לחברי הקבוצה, משחקים אשר יצליחו לסחוף את כל המשתתפים ולהעניק להם אפשרות ללמוד תוך כדי הנאה.

איחוד ושבירת הקרח

אחד מבין היתרונות הגדולים שיש לאותם משחקי משימות (ויש הרבה יתרונות…) הוא העובדה שהמשחקים מצליחים ללכד את חברי הקבוצה, לשחרר מתחים ואי נעימויות בין החברים וללכד אותם מחדש. לכן, עבור  חברות רבות, עבור מפקדים בצבא ועבור מורים בבית הספר, משחקים של משימות הם הדרך הטובה ביותר להפיק יתרונות רבים וביניהם הליכוד בין החברים. הרי בסופו של דבר, בין אם מדובר בחברים לעבודה, לכיתה או לפלוגה, את רוב היום הם מבלים ביחד ולכן חשוב לשמור על הליכוד בינהם ועל האחדות ולשחרר כל מתח שאולי קיים ביניהם.
זו הסיבה כי לאחר קיום של משחקים שכאלה ניתן לראות בבירור את חברי הקבוצה שבים לשגרה מלאים הכוחות מחודשים, במוטיבציה הרבה יותר גבוהה ועם חיוך הרבה יותר גדול. המשחקים הללו מחברים ביניהם ומסייעים להם להכיר זה את זה בצורה הרבה יותר טובה.