קטגוריות
ללמוד אנגלית

טיפים ללימוד אנגלית

רבים מן האנשים הפונים ללימודי אנגלית נרתעים קצת מן המאמץ ומעדיפים לוותר בעקבות הקושי. ישנן הרבה דרכים, שיטות, חברות וקורסים ללימודי אנגלית, דבר שלעתים אפילו יכול לבלבל את מי שרוצה להתחיל ללמוד אנגלית. לשם כך קיבצנו כמה טיפים שיעזרו לכם ללמוד אנגלית – כמו שצריך!

ידיעה ורצון – חשוב מאוד שלפני שאתם מתחילים ללמוד אנגלית – תדעו לאן פניכם מועדות ותבינו את היתרונות החשובים של לימודי אנגלית. לא די רק בהסכמה, אתם תצטרכו להכין את עצמכם לשיעורים באנגלית במהלך תקופת הלמידה שלכם. ללמוד את החומר לפני הכניסה לשיעור וכמובן אחריו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.

שינון החומר הנלמד – ללא ספק הטיפ הנחוץ ביותר. ללא שינון החומר ולימוד מסיבי לא תגיעו לתוצאות. לשם כך יהיה מצוין שתתחברו עם אדם אחר בכיתה ובכך תשננו את החומר ביחד, דבר שיביא להמון תועלת בנוסף ללמידה האישית.

לימוד עצמי וחשיפה לאנגלית – בעת הלמידה, תהיו חייבים גם לחשוף את עצמכם להרבה יותר אנגלית מאשר חשפתם את עצמכם לפני. מה למשל? קריאת עיתונים באנגלית, צפייה בחדשות העולם בשפה האנגלית (CNN), ספרים מעניינים באנגלית, סרטים ללא תרגום עברי (למתחילים – אפשר בהתחלה לצפות בסרטים עם תרגום ובמידה ונתקלתם במילה או משפט שלא הבנתם, לראות את התרגום) וכל דרך יצירתית אחרת.

חשוב לציין כי רצוי שלא תלמדו יותר מהרמה שאליה הגעתם על מנת לא ליצור עומס "לימודי".

לימוד בכיף ובחיוך – לשם כך צריך למצוא את המורים המתאימים, זמן בית הספר תם ממזמן ובגלל זה לא צריך להקפיד יתר על המידה בנושא מורה ותלמיד, מצאו לעצמכם את החברים בתוך הקורס, לימודי אנגלית ממש אינן עונש, ההפך!

רצינות – למרות כל ההנאה, חשוב שתדעו ששיעור הוא אכן שיעור, לכן חשוב להגיע בזמן ולהקפיד על לוחות זמנים ויעדים. אם קבעתם ללמוד 20 מילים מתוך אוצר מילים ביום – תעשו את זה!

קורס לימודי אנגלית – ההמלצה הכי חשובה במאמר הזה היא להירשם לקורס ללימודי אנגלית. קורס לימוד אנגלית יכניס אתכם למסגרת מסוימת שבה אתם תהיו חייבים להיות רציניים. בקורס ללימודי אנגלית תקבלו גם כלים וידע מאנשים מנוסים ומקצועיים שהיו בדיוק כמוכם עד לפני מספר שנים. אם אתם רוצים לקבל הצעות מחיר מכמה בתי ספר מובילים ללימודי אנגלית, מלאו את הטופס צור קשר המופיע בצד שמאל.

לימודי אנגלית יחד עם הטיפים הנ"ל, יביאו אתכם להישגים והצלחה בעת הלמידה, לכן חשוב מאוד להקפיד ולהיות רציניים בעת הלימודים. שיהיה בהצלחה!


אנגלית למתחילים בדרך כלל מבוססת, לפחות בשלביה הראשונים, על קריאת אנסינים (מלשון Unseen) ברמה בסיסית. קראו כיצד ניתן לשפר את האנגלית גם אם אתם מרגישים שהרמה שלכם נמוכה.