קטגוריות
כללי

טיפים לרכישת שולחן כתיבה חדש לילדים

רכישת שולחן כתיבה לילד בדרך כלל מבשרת על מעבר מרגש לבית הספר או לשלב מתקדם יותר במסגרת הלימודים. זוהי רכישה מרגשת גם עבור הילד וגם עבור ההורים אך חשוב מאוד להקפיד על ההיבטים המעשיים של הרכישה ולהבין מהן התכונות שעליכם לחפש בשולחן הכתיבה גם מן ההיבט המעשי וגם מן ההיבט העיצובי.

בחירה נכונה של שולחן כתיבה עשויה לשמש כתמריץ עבור הילד לבלות זמן רב יותר בעבודה יצירתית ובהכנת השיעורים ולכן חשוב מאוד להתעכב עליה. במאמר זה נסקור בקצרה את ההיבטים המעשיים שכדאי לבדוק בבואכם לרכוש שולחן כתיבה חדש לילדכם.

בירור הצרכים של הילד

שולחן כתיבה הוא אחד מן הרהיטים החשובים ביותר בחדר הילדים. כמובן שכאשר אנו מדברים על שולחן כתיבה ההקשר הראשוני הוא עם בית הספר והכנת שיעורי הבית. אבל חשוב לזכור ששולחן הכתיבה משמש גם כמקום שבו יכולות לבוא היכולות היצירתיות האישיות של הילד. חשוב מאוד להתאים את המראה, העיצוב והתכונות של שולחן הכתיבה לאופי של הילד. שאלו את עצמכם האם ילדכם אוהב לצייר, לכתוב, לערוך פעילויות יצירה וכדומה וודאו שהשולחן שתבחרו יתאים לפעילויות האהובות עליו.

מהן התכונות המעשיות החשובות ביותר של שולחן כתיבה?

כמובן שבראש רשימת התכונות חשוב שהשולחן יהיה עמיד, חזק ויציב. יש לזכור כי שולחנות כתיבה הם רהיטים שבהם עושים הילדים שימוש יום יומי. שולחן כתיבה שלא יהיה עשוי מחומרים איכותיים המעניקים לו את החוזק הדרוש עשוי להיות לא בטיחותי וסביר גם להניח כי תאלצו להחליף אותו כעבור זמן קצר. אל תתפתו לרכוש שולחנות כתיבה מעוצבים ומפוארים. שולחנות כתיבה עוברים תהליך יום יומי של שחיקה, מה שאומר שככל שהמראה של שולחן הכתיבה יהיה פשוט יותר כך יבלוט פחות הבלאי.

אנו ממליצים קודם לבדוק ברשת חנויות איקאה, לפני שיוצאים לחנות הרהיטים לרכוש את שולחן הכתיבה החדש וודאו כי אתם מבינים כיצד הוא אמור להשתלב בחדר הילדים. יש לקחת בחשבון גורמים כגון הצבע השליט בחדר, החלל הזמין והתאורה. במידת האפשר, שתפו את ילדכם בהחלטה לגבי המראה של שולחן הכתיבה, תוך כדי שתסבירו לו את ההיבטים המעשיים המתבקשים.