קטגוריות
ללמוד אנגלית

מורפיקס – תרגום מילים מאנגלית לעברית

התחלתם ללמוד אנגלית ונתקעתם במילים באנגלית שאינכם יודעים את הפירוש? אם אין לכם מילונית ואתם נעזרים רק במילון לתרגום מילים מאנגלית לעברית, כדאי שתעברו להשתמש באתרים המאפשרים תרגום מילים מאנגלית לעברית וגם משפות נוספות בקליק אחד. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את המילה באנגלית וללחוץ תרגם מילה ומיד תקבלו מספר פירושים למילה עם הטיות שונות אפשריות.

מורפיקס

אתר לתרגום מילים – מורפיקס

אתר מורפיקס הינו האתר המוביל כיום בכל נושא של תרגום מילים מאנגלית לעברית ובכל נושא של חיפוש מידע סמכותי. דרך אתר מורפיקס תוכלו לתרגם מילים מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית וגם תוכלו לחפש מידע בכל נושא שתבחרו. התוצאות שתקבלו יהיו מהאתר וויקיפדיה, אתר המידע העולמי.

למה דווקא מורפיקס?

כאמור, מורפיקס הוא האתר המוביל לקבלת מידע על כל דבר שתרצו – מידע על שחקנים וסלבס, צפייה בסירטונים מיוטיוב של מפורסמים, כתיבה נכונה ועוד.

דוגמא: הטניסאי רוג'ר פדרר נחשב בעיני רבים לאחד הספורטאים הגדולים של תקופתנו. רוצים לקרוא עליו ועל הישגיו? חפשו: רוג'ר פדרר

ליד השם שלו ניתן למצוא איקונים לחיפוש דפים נושאים על רוג'ר פדרר, סירטונים שלו ועוד.

לסיכום, בנימה אישית, חבר'ה אני ממש מציע לכם ללמוד אנגלית. אחרי שאתם יודעים לדבר ולקרוא באנגלית, אתם מרגישים פתאום שכל האופקים התרחבו לכם. אני לא צריך להגיד לכם שהשפה השולטת בעולם היום היא אנגלית ולכן האנגלית תסייע לכם בכל דבר שקשור לעולם הגדול. בין אם זה טיול בחו"ל או עסקים בחו"ל.