קטגוריות
ללמוד אנגלית

לימוד אנגלית לפסיכומטרי

אנגלית כשפה התפשטה כאש בשדה קוצים ותפסה את מקומה כשפה בינלאומית בזירה העולמית בחברות עסקיות, ובתחביבי היומיום (סרטים, ספרים), ובעצם יש לה נגיעה בכל תחומי החיים ואף משמשת כשפה הבכירה ביותר בשוק.

אין להתעלם מגודל ההשפעה שיש לאנגלית על חיינו. היא השפה המשותפת המדוברת ביותר בעולם, והיא באה לידי ביטוי בקשת רחבה של תחומי החיים, ועל כן יש צורך בלימוד אנגלית כבסיס להתקדמות אישית ומקצועית כאחד.

למה קשה ללמוד אנגלית?

השפה האנגלית היא ללא ספק אחת העשירות ביותר בכל הנוגע לאוצר המילים השופע והרב, הביטויים הפיקנטיים ובעלי המשמעות והתחביר המיוחד לה, דברים המקנים לה בזכות את התואר "שפה קשה".

לא בכדי בתי הספר והתיכונים משרישים החל מגיל צעיר את לימוד השפה האנגלית על מנת להניח את היסודות ללימוד השפה.

איפה הכי כדאי ללמוד אנגלית?

כפטריות לאחר הגשם ניתן למצוא כיום חברות רבות המציעות קורסים ללימוד אנגלית ובפרט לפסיכומטרי, כגון "יואל גבע" ו-"היי קיו" "לחמן" וחברת הדגל החלוצה והמצליחה "וול סטריט". מרבית הקורסים מציעים באופן זהה למדי דרכים ללימוד אנגלית לפסיכומטרי, כגון תוכנות מחשב מתוחכמות המשלבות בין היתר משחקי מילים, שבץ נא ותרגילים למכביר.

כמובן שכאשר אנו ניגשים לבחור קורס ללימוד אנגלית לפסיכומטרי בראש ובראשונה נבדוק את ההיצע של התרגילים בקורס, כמות המבחנים שעושים וכמובן שילוב של תוכנת מחשב המשפרת פלאים את התוצאות.

מעל כולם מתנוססת ברוב הדרה "וול סטריט", הנותנת מענה אישי לכל תלמיד, ומשלבת את השפה האנגלית בכל רובדי הלימוד שלה. מה שמייחד את "וול סטריט" משאר קורסי לימוד אנגלית לפסיכומטרי בפרט ולחיים בכלל, זה טכניקות הלימוד הייחודיות שלה הדוחפות אותך, התלמיד, להשתמש כל יום וכל היום בשפה ככלי עזר לחיי היומיום. בוול סטריט עומדים על כך שהשימוש בשפה האנגלית במהלך הקורס הפתוח מידי יום הוא חיוני לרכישת הכלים להטמעת השפה בצורה הטובה ביותר.

טיפים ללימוד השפה

כמו כל שפה הדרך לליבה היא דרך אוצר המילים שלה. ככל שאוצר המילים יגדל כך תגדל עימו ההבנה של כל משפט וביטוי ומכאן הביטחון. ישנם דרכים רבות ללימוד עצמי של מילים באנגלית כגון הכנת כרטיסיות המכילות מספר מילים ולימוד שקדני ופרטני של כל אחת ואחת, וכמו כן הכנסת קבצי שמע של המילים ופירושן לנגן מוזיקה המאפשר שמיעה בכל מקום ובכל זמן. זאת ועוד ניתן לקרוא מאמרים ועיתונים וכל מילה שלא מובנת למצוא פירוש מהיר במילון ועוד.

מצד אחד יש את הקורסים המציעים לקחת אחריות ולהוביל את שיטת הלימוד הנכונה והיעילה ביותר אך לטווח הקצר, ומצד שני ישנה האפשרות של הלימוד העצמי המתבסס על אוצר מילים, התמקצעות בקריאת ספרים באנגלית ועוד. מה שמניב פירות לטווח הארוך.

מכאן התולדה המתבקשת ברורה: שרק שילוב של השניים יאפשר הבנה מעמיקה של השפה על בוריה, ולמידה יעילה פרודוקטיבית ובעלת תוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. לכן אם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית לפסיכומטרי, כדאי לבדוק אפשרות להצטרף לקורס ללימודי אנגלית באחד ממרכזי הלימוד הקיימים בישראל – וולסטריט, ברליץ, לחמן, יואל גבע ועוד…