קטגוריות
ללמוד אנגלית

לימוד אנגלית בחינם – ללמוד לבד!

תשכחו מכל מה שאמרו לכם – לימוד אנגלית יכול להיות קל כיף ואפילו בחינם ואפשר לעשות את זה במינימום זמן ומקסימום הצלחה. שליטה בשפה האנגלית יכול להקנות לנו מספר יתרונות: הנאה מתחביבים בשפה האנגלית (סרטים ספרים), התקדמות מקצועית ובחיים בעבודות הדורשות ידע ושליטה בשפה האנגלית, וכמובן זו גם דרך לתקשר עם אנשים מכל העולם כי הרי אנגלית היא שפה בינלאומית.

כל הנאמר לעיל אמור להגביר את הרצון ללמוד אנגלית ומה גם שזה אפילו יכול להיות בחינם!

לימוד אנגלית בקורסים רבים המוצעים בשוק עלול להיות עניין יקר, ועל כן יש אפשרות ללמוד בחינם בטכניקות לימוד רבות, כשהבסיס שלהן הוא התמדה אין קץ, השקעה רבת מאמצים וסקרנות שאינה יודעת שובע.

לימוד אנגלית בחינם מצריך מאיתנו לקחת אחריות וליצור לעצמנו תוכנית במסגרתה אנו מציבים לנו יעדים ושלבים בתהליך השפה האנגלית, והגשמת כל אחד ואחד מהם. ישנם דרכים רבות ללמוד אנגלית בין היתר לימוד אנגלית באינטרנט היא דרך מצוינת להשרשת השפה האנגלית, אך היא אף מצריכה מאיתנו מידה של השקעה.

איך ללמוד אנגלית בחינם?

ישנם מספר דרכים ללימוד שפות בכלל ואנגלית בפרט. אפשר לקרוא ספרים ועיתונים בשפה האנגלית ועל ידי כך ליצור שטף קריאה מה שיקל מאוד על מלאכת הקריאה, ותוך כדי לסמן מילים שאיננו מכירים את פירושן ולאחר מכן לתרגם ולכתוב על כרטיסיות בקבוצות קבוצות.

הכרטיסיות המכילות מילים (בין 5-10) יש לשנן וללמוד כמידי יום וכך להרחיב ולהעשיר את אוצר המילים באנגלית. זאת ועוד אפשר להוריד קבצי שמע המכילים הקראת מילים באנגלית ופירושן, וכך ניתן ללמוד אנגלית אפילו בנסיעות ולחסוך את הזמן הפנוי לדברים אחרים. בנוסף לכך ניתן לראות סרטים ללא תרגום וכל מילה לא מובנת למצוא לה מענה מיידי במילון הצמוד אליכם.

אפשר גם ללמוד אנגלית בחינם – באינטרנט

באינטרנט, רחב הידיים, אפשר למצוא היום כמעט כל דבר שחפץ ליבך. ועל כן יש מספר אתרים המציעים (תמורת סכום סמלי) דרכים יצירתיות ומקוריות ללימוד השפה האנגלית. כמו למשל משחקי שבץ נא והשלמה של מילים ועוד משחקים המשלבים בתוכם אוצר מילים עשיר ומגוון.

לימוד אנגלית באינטרנט יכול להיות מאוד יעיל אם יודעים איך לנצל את יתרונותיו. באינטרנט אפשר למצוא מקבצי תרגילים רבים, ופתרונות להם, מאגרים עצומים של אוצר מילים באנגלית וכל אלו מאפשרים לנו ללמוד אנגלית לבד. כמו כן ישנם קבצים להשמעת שיחונים עם שיחות שלמות בין שני אנשים המתארים מצבים מהחיים.

צריך כוח רצון והשקעה, כי הכול מונח לפניכם באינטרנט, וכל שנשאר הוא לקחת יוזמה ולהתחיל ללמוד אנגלית באינטרנט!

לימוד אנגלית בחינם באינטרנט זה דבר נפוץ היום, ורבים הם האנשים המעדיפים ללכת בדרך זו. אך מן הראוי לציין שקורסי לימוד אנגלית בונים לנו מסגרת נוחה ומקיפה של החומר שאנו צריכם ללמוד, ויחד עם הלימוד העצמי, הטמעת השפה האנגלית יכולה להיות מהירה יותר, ובעלת היסודות המתאימים להמשך לימוד השפה בגפנו. דיבור רהוט ושגור בשפה האנגלית הוא דבר התלוי בסופו של דבר בנו. בכמה אנו משקיעים זמן בלמידה, בין אם זה בקורסי לימוד ובין אם זה בלמידה עצמית.