קטגוריות
ללמוד אנגלית

בית הספר וול סטריט – קורסים ללימודי אנגלית

בית הספר וול סטריט מפעיל יותר מ- 420 מרכזי לימוד ברחבי העולם ולומדים בו יותר מ- 200 אלף תלמידים בשנה. אחד הגורמים המרכזיים לשינוי קצב ההתפתחות והגדילה של בית הספר וול סטריט הינו יכולות הלימודי ושיטות הלימוד החדשניות והנוחות ביותר לתלמידי בית הספר. וול סטריט החלה את פעילותה במדינת ישראל לפני כשלוש שנים וכבר כיום בית הספר הקים 8 מרכזי לימוד הממוקמים בקניונים ברחבי הארץ.

אם ברצונכם לדבר עם נציג וול סטריט כדי לברר עוד פרטים על בית הספר, כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס צור קשר המופיע בצד שמאל ונציג מטעם בית הספר יצור עימכם קשר בהקדם.

למה ללמוד דווקא בבית הספר וול סטריט?

בית הספר וול סטריט מבטיח לכם ללמוד אנגלית ולאהוב את השפה. שיטות הלימוד החדישות וההתאמה של השיעורים לפי הזמן הפנוי שלכם יסייעו לכם בקצב ההתקדמות בעת לימוד השפה. לימוד עצמי והתקדמות אישית ללא תלות בקבוצה. מחיר הקורס מותנה ברמת התלמיד וביעדים שלו.

איזה קורסים ניתן ללמוד דרך בית הספר וול סטריט?

  • קורס אנגלית למתחילים – הכרת אותיות ABC ותרגול בסיסי של כתיבה וקריאה באנגלית + אוצר מילים באנגלית.
  • קורס אנגלית כללית – שיפור יכולת הדיבור בשפה האנגלית וכן יכולת הכתיבה.
  • קורס אנגלית למתקדמים – אוצר מילים מתקדם, שיפור יכולות הקריאה והכתיבה, אנגלית ספרותית.
  • קורס אנגלית עסקית – שיפור יכולת הדיבור, אוצר מילים גבוה, אנגלית המותאמת לתחומי העיסוק הגבוהים: ניהול, שיווק, מכירות, כספים.
  • ועוד מגוון קורסים באנגלית המותאמים במיוחד אליכם.

ביקורת חיובית על וול סטריט

"לבית הספר וול סטריט, רציתי להגיד לכם תודה. תודה על ההקשבה, תודה על הסבלנות, תודה על היחס והכי חשוב – תודה! בגללכם אני יודע לדבר אנגלית." איתי כהן, תל אביב