קטגוריות
ללמוד אנגלית

תרגום מאמרים באנגלית

אם רציתם עוד סיבה למה כדאי ללמוד אנגלית, אנו רוצים להכיר לכם מקצוע חדש שהחל להתפתח במדינת ישראל. תרגום מאמרים מאנגלית לעברית וההפך – תרגום מאמרים מעברית לאנגלית. ישנם חברות רבות בארץ המנהלות קשרים עסקיים עם חברות בחו"ל ויכולות התרגום וההבנה של אותן חברות בשפה האנגלית אינן מאפשרות להן לתרגם את המאמר ולהבין אותו. לכן חברות אלו מעסיקות עובדים שתפקידן לתרגם מאמרים מאנגלית לעברית וגם להיות איש הקשר בין החברות.

עיסוק בתרגום מאמרים מיועד בדרך כלל לסטודנטים שאין להם זמן לעבוד. עבודת התרגום נעשית לרוב דרך הבית ולכן זה נוח לסטודנטים. המחירים שניתן לקבל עבור תרגום מאמרים נעים בין 15-20 ₪ לעמוד טקסט אחד.

המילים השכיחות ביותר באנגלית

רוצים ללמוד אנגלית? אם אין לכם את הבסיס של השפה האנגלית זה הזמן ללמוד אותו ובכך להקל על קושי הלמידה. בעמוד הבא תוכלו לקרוא את המילים השכיחות ביותר בשפה האנגלית על פי מחקרים שנעשו. המילים הללו מופיעות הכי הרבה בכתבי עת, בפורומים ובבלוגים באינטרנט.

המחקר נערך על ידי אוקספורד און ליין הקשור עם המילון האנגלי של אוקספורד.

המילים השכיחות ביותר באנגלית

אוצר מילים באנגלית

אחת הבעיות של תלמידים הרוצים ללמוד אנגלית היא אוצר מילים באנגלית. בשפה האנגלית יש אוצר מילים רחב. אפשר למצוא לא מעט מילים באנגלית שאם נפרש אותם לעברית יהיה להן אותו פירוש. אז איך לומדים אוצר מילים באנגלית?

במאמר הבא, תוכלו לקרוא על מספר טיפים שיעזרו לכם ללמוד אוצר מילים באנגלית.

בניית משפטים – תחליטו ללמוד כל יום מספר מילים באנגלית ותרכיבו משפטים באנגלית בשילוב אותן מילים שהחלטתם ללמוד. בשיטה הזאת משתמשים הרבה בבתי הספר והיא הוכיחה את עצמה.

מילים בכל מקום – שיטה מאוד טובה ללימוד אוצר מילים באנגלית היא להכין פתקים ובכל פתק לכתוב מילה אחת באנגלית. תכינו בערך 30 פתקים ותפזרו את הפתקים בחדר שלכם או במקום שאתם נמצאים בו הרבה. אתם תראו שיצא לכם לא מעט להסתכל על המילים וגם ללמוד אותם. הפתק עם המילה והפירוש שלה יכנס לכם לתת מודע ויהיה לכם הרבה יותר קל לזכור את המילה והפירוש שלה.

שינון חוזר – שיטה המתאימה לבעלי זיכרון טוב. הכינו דף עם 30 מילים חדשות + הפירוש שלהן ופשוט קראו את הדף מלא פעמים עד שתצליחו לזכור את המילים והפירוש שלהן. כדי לבדוק אם הצלחתם ללמוד את המילים בקשו מאחד החברים שלכם שיקריא לכם מילים באנגלית או פירוש ואתם תצטרכו לכתוב את המילה ואת הפירוש שלה.

קריאת ספרים וצפייה בסרטים – צפייה בסרטים וקריאת ספרים בשפה אנגלית, תחשוף אתכם למילים חדשות שלא הכרתן. אם תקראו הרבה ספרים ותצפו בסרטים ללא תרגום, סיכוי גבוה מאוד שתתקלו באותן מילים וכבר תזכרו את המילים מהספרים או הסרטים הקודמים.

בהצלחה!