קטגוריות
יום כיף

איפה לבצע את יום הגיבוש?

אחד הטעויות הגדולות ביותר של מנהלים היא שהם מבצעים את ימי הגיבוש במשרד או במקום העבודה. הרי כל המטרה של ימי גיבוש לעובדים היא לשחרר אותם מהלחץ של העבודה ומהאווירה הרגילה. לכן, אפילו אם הם לא עובדים באותו יום, המטרה היא להוציא אותם מהסביבה של העבודה ולקחת אותם למקום ניטראלי בו יוכלו ליהנות ולהשתחרר מהלחצים בצורה הטובה ביותר. לכן, קחו אותם אל חיק הטבע, לבית מלון, למסעדה או לכל מקום אחר, רק אל תשאירו אותם במקום העבודה ביום הגיבוש.

ארגון של ימי גיבוש לעובדים חייב להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה של כל מנהל ומנהל. כל מנהל חייב לדעת כי ארגון של ימי גיבוש עבור העובדים זו משימה שהוא חייב לבצע על מנת לנהל אותם טוב יותר, על מנת למנוע את השחיקה שלהם בעבודה ועל מנת לסייע להם להעלות את התפוקה שלהם בצורה ניכרת ומשמעותית מאוד. לכן, מנהלים רבים מחליטים לארגן ימי גיבוש לעובדים לאחר תקופה לחוצה שהם עבורו במקום העבודה או לאחר שמקום העבודה עובר שינויים משמעותיים כדי לשחרר אותם מהלחץ ולהעניק להם מוטיבציה מחודשת וגבוהה הרבה יותר.

מתי מארגנים ימי גיבוש לעובדים ?

אין תקופה מסוימת שבה מוכרחים לארגן ימי גיבוש לעובדים אך עם זאת מומלץ לבצע מספר ימים כאלו בכל שנה וכאמור, מומלץ לבצע אותם לאחר תקופה קשה ולחוצה בעבודה או לאחר שבמקום בעבודה מבוצעים שינויים משמעותיים מאוד כמו החלפה של מנהלים, פיטורי עובדים ושינויים כאלו ואחרים. לכן, כל מנהל אמור לדעת ולהרגיש מתי התקופה הטובה ביותר לארגן את יום הגיבוש ומי הוא מוכרח לארגן יום שכזה על מנת לשחרר את העובדים ולהעניק להם מעט הנאה במסגרת העבודה. מחקרים רבים מוכיחים כי במקומות עבודה בהם אין ימי גיבוש לעובדים כלל השחיקה הרבה יותר גבוהה ולאט לאט המוטיבציה של העובדים פוחתת עד שהתפוקה שלהם נפגעת באופן משמעותי. לכן, אם אתם לא רוצים שזה יקרה במקום אותו אתם מנהלים, הקפידו לארגן ימי גיבוש נעימים וטובים לכלל העובדים.