קטגוריות
יום כיף

יום כיף בדרום

בשנים האחרונות אנו יכולים לפגוש חברות רבות אשר מארגנות לעובדים שלהם יום כיף בדרום. מעבר להנאה הרבה של העובדים שאותם ימי כיף, העובדים זוכים להרגשה כי מעריכים אותם ואת העבודה שלכם וכי הם חשובים מאוד לארגון. בשל העובדה כי מדובר ביציאה מהשגרה והשתחררות מסביבת העבודה המוכרת העובדים מרגישים משוחררים ופתוחים וכך מצליחים ליהנות ולהפיק יתרונות רבים מאותו יום כיף בדרום. אין זה פלא כי לאחר כל יום כיף שכזה ניתן לראות כיצד העובדים חוזים חדורי מוטיבציה, עם מורל גבוה וכי יכולת התפוקה שלהם הינה הרבה יותר גבוהה. לכן, בשל החשיבות הגדולה הטמונה באותם ימי כיף, הפך ארגון יום כיף למשימה של ממש ולעבודת הפקה גדולה שמומלץ לבצע על ידי אנשי מקצוע ולא עי ידי חובבנים בעלי ידע נמוך מאוד בתחום.

ההחלטה על אופי הפעילות

אחד הדברים החשובים ביותר בארגון של יום כיף בדרום הוא ההחלטה על אופי הפעילות ביום הכיף. חשוב לתת את הדעת ולהשקיע את כל כובד המחשבה בהחלטה זו שכן היא זו שתשפיע על כל הפעילות ביום הכיף ועל כל מה שיחוו בו העובדים. יש להחליט האם רוצים שיום הכיף יתקשר אל התפקיד של העובדים בחברה או שיראה כאילו לא קשור לעבודה כלל אך המסרים יועברו בצורה סמויה. בין כך ובין כך יש לחשוב היטב על המסר אותו רוצים להעביר ועל צורת הפעילות רק לאחר שהוחלט אופיו של אותו יום כיף בדרום ומטרתו.

ההחלטה על המשתתפים ביום הכיף

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה שתופסת תאוצה והיא צירוף בני המשפחה של העובדים אל יום כיף בדרום. חברות רבות הבינו כי כדי ליצור קשרים טובים יותר בין העובדים אין יותר טוב מאשר הנשים והילדים. בנוסף, מקום עבודה אשר מציע ימי כיף לכל המשפחה של העובד מראה כי העובד חשוב לו ומותיר בליבו של העובד תחושה טובה מאוד ומוטיבציה גבוהה להשקיע בעבודה ולתת בה את כל כולו. לכן, חשוב להחליט האם יום הכיף מיועד רק לעובדים או גם לבני המשפחה שלהם ולהתארגן לכך בהתאם.