קטגוריות
יום כיף סדנאות גיבוש

יום גיבוש – Out Door Training

ODT, או בשם המלא של המונח – Out Door Training, זהו סוג של פעילות אשר מבוצעת "מחוץ לדלת", או במילים אחרות, מחוץ לשטח המוכר והרגיל. הפעילות הזו יכולה לכלול משחקים שונים ומגוון רחב מאוד של פעילויות אשר מבוצעות בשטח ומציעות לקבוצות וארגונים רבים לארגן ימי כיף וימי גיבוש באווירה ייחודית ומהנה במיוחד. במהלך הפעילות הזו הקבוצה לומדת להכיר טוב יותר זה את זה וחברי הקבוצה מתחילים לעבוד בשיתוף פעולה וסיעור מוחות כך שהם מתגבשים והקבוצה הופכת להרבה יותר מאוחדת. לכן, אין זה פלא כי כיום ארגונים רבים מוציאים את העובדים שלהם לימי גיבוש ODT וכך מצליחים לאחד את העובדים, להעלות את המוטיבציה שלהם ולהפוך את האווירה במקום העבודה להרבה יותר טובה והרבה יותר חיובית.

מדריכים מיומנים ומקצועיים

אם אתם רוצים שהעובדים שלכם ייהנו מפעילות ODT אתם חייבים לדאוג לכך שאת הפעילות יבצעו מדריכים מקצועיים ומנוסים בתחום. כיום, מקומות אשר מציעים אפשרות לפעילות שכאלה מעסיקים מדריכים מקצועיים מאוד אשר עובדים עם קבוצות רבות וכך צוברים ניסיון בהדרכה וליווי של קבוצות ושל עובדים במהלך הפעילות הזו. ומדוע זה כל כך חשוב ? מדוע אתם לא יכולים לבצע את הפעילות בעצמכם ? פשוט מאוד. אם אין לכם את הידע המתאים לא תוכלו ללוות היטב את העובדים ולא תוכלו לגרום לכך שהמטרה של יום הכיף תושג בסופו של דבר. לכן, היעזרו במדריכים שיוכלו מיד להבין את הדינמיקה בתוך הקבוצה ואת הדרך בה הדברים פועלים וכך יוכלו לבצע את הפעילות על הצד הטוב ביותר.

תחרות בונה

במהלך ביצוע של פעילות ODT חברי הקבוצה מתנסים בפעילות יוצאת דופן, פעילות תחרותית אשר בונה אותם ומשפרת את היכולות שלהם בצורה משמעותית מאוד. עם התחרות העובדים לומדים להתחבר אל חבי הקבוצה שלהם, לשמוע גם את הקולות החלשים ביותר ולשתף פעולה כדי להשיג את המטרה – בדיוק מה שהם צריכים לעשות גם בשעות העבודה עצמם. לכן, ארגונים רבים בוחרים בפעילות זו המשלבת הנאה וכיף של העובדים יחד עם לימוד והעלאת המוטיבציה.