קטגוריות
הלוואות ומשכנתאות

מספיק סיבות טובות לקבלת משכנתא

הרבה לפני שאנו מחליטים לבצע משהו ובמיוחד הרבה לפני ביצוע משהו משמעותי במיוחד, אנו נוטים לחפש ולמנות את הסיבות הטובות ואת היתרונות של החלטה חיובית לביצוע וכמובן, גם את הסיבות הפחות טובות אם קיימות, ומה יכולים להיות החסרונות של העניין שלנו. כמובן, שכל מקרה הוא עניין לגופו אבל קיים נושא אחד שעליו אין לנו שום סיבה להתפשר, והוא לקיחת משכנתא והתחייבות ארוכת טווח לטובת מגורים לנו ולילדינו.

מספיק סיבות טובות לקבלת משכנתא

התנאים המקדימים לקבלת משכנתא קשורים בנתונים האישיים של כל אחד מאתנו, מבחינת מילוי חובות וקבלת זכויות כאזרח במדינה, המצב האישי שלנו- בני זוג או שמא אנו בגפנו, מה הגיל שלנו, מה יעד מקום המגורים בו אנו רוצים ומעוניינים לרכוש את ביתנו, האם הוא בפריפריה, האם במרכז והאם באזורים המוגדרים בעדיפות לפיתוח וליישוב אוכלוסיה צעירה לאותה המטרה וכדומה.

משכנתא ניתנת בהתאם לסכום קיים שכבר יש לנו, ככל שהסכום שלנו גדול יותר כך גובה המשכנתא היכולה להינתן לנו עולה בהתאם וכמובן שצריך סכום ראשוני מינימאלי בכל מקרה של לפחות קצת מעל שליש מהסכום של הבית המיוחל שלנו..

החודשיות שלנו הם גם שיקול אותו צריך לקחת, האם אנו מתפרנסים ממשכורת אחת או משתי משכורות, מה ההוצאות הצפויות שלנו וכמה סה"כ סכום אנו מסוגלים להחזיר בכל חודש לתקופה של כמה וכמה שנים. את אורך תקופתה של ההלוואה ניתן לקבוע בהתאם לשני מסלולים, הלוואה בסיכון, שבה הריבית משתנה אך ניתן לפדות אותה בלי ריבית פירעון מוקדם,
או הלוואה לטווח רחוק, הלוואה בטוחה יותר ושאינה ניתנת לפירעון מוקדם, הסכומים החודשיים ידועים פחות או יותר מראש ויקחו שנים ככל שייקחו.. על סמך מה ניתן לקבוע את המסלול שלנו? בהתאם לידע מוקדם על האפשרות שתוך זמן לא משמעותי במיוחד, אנו צפויים לקבל סכום כסף כלשהוא כתוצאה מהכנסה עתידית, כתוצאה מקבלת ירושה, או כתוצאה ממכירה של משהו אחר.

כיום יש מחשבונים כמעט לכל דבר ברשת, מחשבונים לחשבונאות, מחשבונים לחישוב נומרולוגי, מחשבים לחישוב גובה מלגות לתואר ראשון או גובה שכר לימוד, וגם כמובן מחשבון משכנתא, שיכול לסייע לנו בחשיבה על לקיחת משכנתא, ולעזור לנו בנתונים בהתאם לנתונים שאנו נזין לנו, לדעת את הזכאות שלנו ומה גובה המשכנתא אותה נוכל לקבל.