קטגוריות
הלוואות ומשכנתאות

הלוואות לכל מטרה

נדמה כי כבר מזמן הבנו כולנו, כי מטרה ברורה יכולה לסמן לנו את הדרך בקלות, כל הגורמים מתגייסים לצידנו כאשר יש לנו מטרה ברורה, וכל דבר אותו נצטרך יפתח לנו כדלת וכאפשרות, כך בכל הנוגע למטרה ברורה להלוואה, יש לנו אחת כזו? שווה לברר על הלוואה ושווה לברר אם ייתנו לנו אותה על סמך המטרה, המטרה יכולה להיות כל דבר, שיפוץ דירה, בניית יחידת דיור לצורך יצירת הכנסה, קנייה של רכב ואפילו לטובת מימון נסיעה לחו"ל.

הלוואות לכל מטרה

יש מספר סוגי הלוואות הניתנות לנו כיום ומותאמות לצורת החיים שלנו, וליכולת ההחזר שלנו את ההלוואה, כך נוכל למצוא הלוואות לסטודנטים, הלוואות בסכומים המסוגלים לממן את כל שנות הלימודים, עם ריבית קטנה או בלי ריבית בכלל, עם אפשרות פריסת תשלומים ארוכת טווח, עם החזר חודשי נמוך בכל חודש כך שנוכל להמשיך ולהתקיים בכבוד. הלוואות בתנאים נוחים נוכל למצוא גם בקהילת אנשי שירות הביטחון, בקהילות שונות של כרטיסי אשראי או של בנקים שונים.

הלוואות נוספות הקיימות וניתנות לנו כאפשרות הם כדוגמת הלוואת בלון, הלוואה צמודת מדד, הלוואה בריבית קבועה, הלוואה בריבית משתנה, הלוואת גרייס או תקופת גישור, הלוואת שפיצר או גרייס חלקי וכדומה.

לפני שנבקש לקרוא שנית את הסוגים, אולי כדאי שנבין מה כל סוג הלוואה ומהן יתרונותיה לעומת החסרונות שלה, באופן אישי לנו.

הלוואת בלון- הלוואה המאפשרת לשלם את הריבית וההצמדה להלוואה ורק בהמשך, בהתאם ליעד שנקבע מראש משלמים את הקרן של ההלוואה, בהלוואת גרייס, יש את אותה האפשרות, רק שאת הקרן משלמים בהתאם לתשלומים ידועים מראש ובהתאם לתאריך אשר נקבע מראש כיעד להתחלת התשלומים.

שפיצר- בהלוואה זו אנו נשלם את הריבית ואת הקרן בכל חודש החל מהיום הראשון של ההלוואה.

הלוואה צמודת מדד- בהלוואה זו תהיה ריבית שנתית קבועה ובכל חודש מצטרף המדד חודשי בהתאם לפרסום במשק.

הלוואה במסלול קבוע ריבית- הלוואה זו אינה צמודה למדד וכל סכום חודשי הוא קבוע ולא ישתנה בהתאם ליוקר המדד.

הלוואה בריבית משתנה- גובה הריבית ישתנה מידי כמה שנים, ההלוואה היא צמודת מדד.

בכל מקרה, בהתאם למטרה שלנו, תהיה לנו גם הלוואה מתאימה ובתנאים מתאימים, בדיוק כמו בכל דבר בחיים, כשאר יש לנו מטרה ברורה, בדיוק כמו בחירת מסלול לימודים בהתאם למטרה עתידית שלנו ועוד.. בהצלחה במימוש המטרות שלנו!