קטגוריות
כללי

פסיכומטרי לחיילים משוחררים ברוסית בחיפה

אם אתה חייל משוחרר מתגורר בחיפה ומחפש קורס פסיכומטרי ברוסית אז הגעת למקום הנכון. מכוני הפסיכומטרי מציעים שלל הנחות לנרשמים לקורסי הפסיכומטרי ולרוב חיילים משוחררים יכולים לקבל הנחות משמעותיות ביותר.

זהו דבר ידוע שישנם הרבה דוברי רוסית בארץ אשר יעדיפו לעשות מבחן פסיכומטרי ברוסית בחיפה. יש מספר מועדים בשנה אשר בהם ניתן לעשות את הבחינה ברוסית. בחינה זאת נוצרה עקב כך שהקשיים בשפה העברית גרמו לפגיעה בציוני הפסיכומטרי של העולים מחבר העמים והציון שקיבלו בבחינה לא שיקף את יכולתם האמיתית.

אם אתם מתכננים לגשת לפסיכומטרי בשפה הרוסית בחיפה בעתיד הקרוב, כדאי שתצרו קשר עם מספר מכוני פסיכומטרי מובילים כדי לשמוע על אפשרויות הלימוד שהם מציעים לנבחנים בשפה הרוסית.

רוב האנשים אשר ניגשים למבחן הפסיכומטרי הם חיילים משוחררים שכן זהו הזמן הטוב ביותר לגשת לבחינה. אתם בדיוק סיימתם את הצבא ואין דבר טוב יותר מאשר לסיים גם עם הבחינה הפסיכומטרית ברוסית בחיפה ואז לצאת לחופשה עד שנת הלימודים הבאה (או זאת שאחריה…).

אם אתם לא בטוחים האיזה מכון פסיכומטרי אתם רוצים ללמוד, או שאתם סתם רוצים לשמוע מה יש למכוני הפסיכומטרילהציע לכם אז תמלאו את הטופס בצד שמאל של המסך ותופתעו לגלות איזה הנחות אתם יכולים לקבל רק בגלל שאתם חיילים משוחררים.