קטגוריות
אטרקציות בשבת

אטרקציות בתל אביב

מה לא אמרו על תל אביב… תל אביב נחשבת לעיר ללא הפסקה אשר בכל שעה משעות היום ניתן ליהנות בעיר מאטרקציות חדשות. במידה ואתם מחפשים אטרקציות – תוכלו לקרוא במאמר הבא על האטרקציות בעיר ללא הפסקה .

תל אביב נחשבת לעיר ללא הפסקה כזאת אשר ניתן לבלות בה 24 שעות ביממה ותמיד למצוא בה אטרקציות חדשות. אם אתם מתכננים יום כיף, הרי חשוב מאד לעורר ביום הזה עניין באמצעות סוגים שונים של אטרקציות.

ליהנות מהנופים הקסומים של נווה צדק

נווה צדק נחשבת בשנים האחרונות לאחת הפנינות המרכזיות בעיר ולא סתם. נווה צדק מאפשרת לכם להרגיש כמו תיירים בחו"ל אשר הגיעו זה עתה לארץ ומחפשים אטרקציות מרכזיות. יום כיף בתל אביב אינו שלם ללא ביקור בנווה צדק וטיול בין הסמטאות היפות.

ההמלצה היא לטייל בין נקודות היסטוריות שונות לבין מוזיאונים קטנים הנמצאים באזור כאשר בדרך חובה לעצור באחד מבית הקפה בעיר. בתי הקפה בעיר מזמנים גם הם בילוי נפלא של ממש היות ובכל בית קפה ניתן למצוא את הסיפור הייחודי שלו.

ביקור במושבה האמריקאית

אם הזכרנו את המושבה האמריקאית, הרי בצמוד לנווה צדק תוכלו לבקר גם במושבה. המושבה האמריקאית נחשבת לאחד מהמקומות היפים ביותר בתל אביב. אמנם מדובר בשכונה די קטנה, אבל נקודת החיבור שלה בין נווה צדק לפלורנטין הופכת אותה למקום חובה במסגרת יום כיף בתל אביב. אותה שכונה קטנה נחשבת למקום אשר יש לו חשיבות מבחינה אדריכלית ולכן כדאי לבקר בה. אם הזכרנו את הקרבה לפלורנטין, הרי תוכלו לבקר בשכונה וליהנות מהאווירה הצעירה.

העיר הלבנה

אי אפשר לא לעבור בשדרות רוטשילד. רבים רואים בשדרות רוטשילד את המקום התוסס והמעניין למדי בעיר תל אביב. אותן שדרות רחבות מספקות לא מעט סיבות לביקור. סיבה אחת היא כי מדובר במקום מפגש מרכזי המאפשר להגיע למקומות נוספים בעיר. כמו כן, ניתן למצוא שם מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה. אם נעצור לרגע ונתייחס לנקודת המבט ההיסטורית דווקא הרי ניתן לראות כי ישנם מבני באוהאוס מרשימים למדי בשדרות אשר חובה לעצור בהם.

אחת מהתצפיות היפות ביותר

אי אפשר לדלג על מקום מרכזי נוסף אשר מושך אליו תיירים רבים בכל עונות השנה הרי מדובר בטיילת תל אביב. אותה טיילת עברה בשנים האחרונות שיפוץ מרכזי, מה שמאפשר לרבים לשוטט בה בנוחות וליהנות מהנוף הנהדר. ניתן ליהנות מטיול בטיילת לאורך כל ימות השנה בשל מזג האוויר הנוח.

עוד לא דיברנו על אוכל

נדמה כי אי אפשר לדבר על יום כיף בתל אביב מבלי להזכיר את השווקים השונים. בעיר ניתן לראות שני שווקים מרכזיים ולבחור לבקר באחד מהם או אפילו בשניהם. שוק אחד הוא שוק הכרמל הנמצא בין מפגש הרחובות אלנבי שינקין והכרמל. מדובר באחד השווקים הפופולאריים למדי שם ניתן למצוא מזכרות במחירים נוחים למדי, מה שמאפשר בילוי במהלך שעות רבות של היום. לצד שוק הכרמל ניתן למצוא גם את שוק לווינסקי אשר ידוע בתבלינים הרבים שלו. אם אתם חובבי תבלינים, הרי ההמלצה שלנו היא לעצור בשוק וליהנות מהמגוון הרחב של התבלינים.