Рубрики
Экономические советы טיפים עורכי דין

◁ ◁ החזרי מס לשכירים

כל מה שרציתם לדעת על החזרי מס לשכירים:

בארץ ישראל לרוב התושבים אין חובה להגיש דוחות מידי שנה למס הכנסה ורק מי שנחשב לעצמאי וכן בעלי חברות מחויבים לעשות זאת. שכירים במשק יכולים להגיש על דעת עצמם בקשת החזר מס לשכירים במידה והם מגלים כי הם זכאים להחזר מס, האבסורד הוא שיש בכל שנה להגיש בקשה מחודשת להחזר מס לשכירים.
תשלום מס הכנסה עבור שכירים מבוצע על ידי המעסיק אשר מנכה את סכום המס ממשכורתו של העובד ומעביר לו את השכר נטו.

Наемные налоговые декларации

Итак, каковы критерии для налоговых деклараций для наемных работников

יש מספר קריטריונים לקבלת החזרי מס ועל כל אחד לבדוק אם הוא ממלא אחר אחד מהם כדי לדעת אם הוא זכאי לקבל החזרי מס לשכירים. בראש ובראשונה עליכם להרוויח יותר מ- 4,500 שקלים ברוטו, מי שמרוויח פחות מכך פשוט לא משלם מס הכנסה.

Другие критерии, которые могут дать право на получение налоговых льгот, например, — אי רציפות במקום העבודה עקב הארכת חופשת לידה, לימודים או נסיעה לחוץ לארץ, החלפת מקום עבודה במהלך שנת המס תוך שינוי בשכר, הפסדים בבורסה שלא קוזזו דרך הבנק, מגורים באזור שמזכה בהטבות מס שלא קיבל אותן, נכים בשיעור נכות רפואית מעל 90%, הורים לילדים בחינוך מיוחד, על תשלום מזונות, לחיילים משוחררים לאורך שלוש שנים מיום שחרור יש גם הטבות מס ולאנשים שמשלמים באופן פרטי לביטוח הלאומי או אחזקת הורה קשיש במוסד.

אז איך מבצעים החזרי מס לשכירים?

כל אחד יכול להגיש בקשה של החזרי מס לשכירים אך חשוב להבין שמדובר בהליך מעט מסובך ובמידה שאתם סבורים כי מגיע לכם החזר מס גדול רצוי שלא תטעו, במצב כזה אתם יכולים להיעזר בחברה שמתמחה בתחום החזרי מס.
בדרך כלל חברות אלה לא גובות מכם כספים עד שאתם בעצמכם מקבלים כספים ולכן מומלץ לשכור את שירותיהן, כמו כן חברות אלו מבצעות הערכה לגבי הסיכוי שתקבלו החזר מס ורק על פי הערכה זו ממליצים לכם האם להמשיך עם ההליך או לוותר עליו.