קטגוריות
מחשבונים פיננסים

מחשבון המרת מטבע חוץ

מחשבון להמרת מטבע חוץ בזמן אמת, מבוסס על חישוב מדויק ניתן המרת דולר לשקל, המרת שקלים לדולרים, המרת אירו לשקל… מחשבון מט"ח נוח ופשוט לשימוש

מחשבון המרת שקל למטבע חוץ

מחשבון המרת מטבע חוץ (כולל שקלים) אשר מתורגם לעברית מאפשר לחשב ערך של כל מט"ח המבוקש למטבע אחר. מחשבון המרת מטבע נוח ופשוט לשימוש המרת מט"ח – כמה מושגים שחשוב להכיר

כדי שתוכלו לבצע המרת מט"ח בהצלחה חשוב להכיר את המושגים המקצועיים בתחום.

שער חליפין – שער חליפין הוא שער המכירה של מטבע חוץ במונחי המטבע המקומי. לדוגמה, כמה שקלים יעלה לקנות דולר אמריקאי. כאשר המטבע המקומי מתחזק חל ייסוף במטבע המקומי וכאשר הוא נחלש חל בו פיחות. את שער החליפין קובעים המוכרים והקונים.

שער יציג – שער יציג הוא האינדיקציה לכל מטבע עולמי הנסחר בשוק הכספים בישראל. את השער היציג קובע הבנק המרכזי של כל מדינה. בישראל השער היציג נקבע על ידי בנק ישראל בכל יום שבו מתקיים מסחר במטבע חוץ. בימים שבהם לא מתקיים מסחר במטבע חוץ לא נקבע שער יציג חדש. כאשר אתם מבצעים המרת מט"ח, עליכם להתעדכן בשער היציג האחרון והעדכני שקבע בנק ישראל. השער היציג משמש גם כבסיס לחישוב השקעות צמודות מט"ח.

שער מכירה ושער קנייה – עשרות רבות של עסקאות וגם המרת מט"ח מבוצעות בשער הנמוך, בדרך כלל בכמה אגורות מהשער היציג. זהו שער המכירה. שער קנייה זהו השער שתצטרכו לשלם לפיו כאשר תקנו מט"ח. בדרך כלל כאשר מבצעים המרת מט"ח וקונים מטבע זר, משלמים כמה אגורות יותר מאשר המחיר שנקבע בשער היציג.

המרה כפולה– המרה כפולה היא המרה הנעשית כאשר אתם רוכשים מטבע זר דרך מטבע שלישי. אם לדוגמה, אתם נוסעים לרוסיה מצוידים בדולרים, וברוסיה אתם מחליפים את הדולרים לרובלים. המרת מט"ח בהמרה כפולה מייקרת את התהליך ומכפילה את העמלות.

איך מצאתם:

1. מחשבון המרת מטבע חוץ
2. מחשבון מט"ח
3. לחשב ערך של מטבע
4. המרת מטבע
5. ערך של כל מט"ח
6. המרת שקלים לדולרים
7. המרת שקלים לאירו
8. המרת דולר לשקל
9. המרת אירו לדולר
10. המרת שקל לאירו